GRA KARCIANA /GORILLA /DJ05123 /DJECO

GRA KARCIANA /GORILLA  /DJ05123 /DJECOGRA KARCIANA /GORILLA  /DJ05123 /DJECO
Informacje o produkcie

Dostępna ilość: 1 szt.


Cena:
36.00 zł



Gra karciana dla dzieci lubiących zwierzątka. Celem gry jest, jak najszybsze pozbycie się swoich kart. Zabawa nie jest taka łatwa-na graczy czyhają karty pułapki. Świetna, rodzinna gra dla każdego.

Gra wojna.

Zasady gry Najmłodszy gracz kładzie kartę „animal” (zwierzę) na środku stołu (np. Tigre-tygrys + Bus Rouge-Czerwony bus). Następnie kolejny gracz kładzie kartę „animal” tego samego koloru (np. crocodile-krokodyl + Bus Rouge-Czerwony bus) lub kartę z tym samym zwierzęciem z busem innego koloru (np. Tigre + Niebieski Bus). Jeżeli gracz nie ma możliwości to pobiera kartę z kupki i kolejka przechodzi na kolejnego gracza. Gra jest kontynuowana wg tych samych zasad. Specjalne karty 1 karta Jokera: Tę kartę kładziemy obojętne w którym momencie, gdy gracz nie ma właściwej karty. Kolejny gracz kładzie kartę „animal” o kolorze wybranego przez siebie busu lub kartę „gorille”. 4 karty „éléphant”- słoń: karta zmieniająca kierunek gry (gdy gracz „B” kładzie tę kartę, wtedy kolejka przechodzi na gracza „A”). 4 karty „singe”- małpka: kolejny gracz przeskakuje kolejkę(gdy gracz „A” kładzie tę kartę, gracz „B” nie może grać; kolejka przechodzi na gracza „C”). 4 karty „panthère”- pantera: wszyscy pozostali gracze dobierają po 1 karcie. 4 karty gorille + 1 bus: te karty kładziemy na karcie „animal” - zwierzę w kolorze odpowiadającemu kolorowi busu lub na karcie Jokera (np. kartę „gorille + żółty bus możemy połóżyć na karcie Zebra + Żółty bus). Jak tylko jest rzucona ta karta pozostali gracze muszą uderzyć kartę z gorylem. Ostatni gracz, który to zrobi musi za karę pobrać 3 karty z kupki i rozpoczyna z wybrana przez siebie kartą zwierzęcia (nie może grać kartą z gorylem, ani z Jokerem). 2 karty goryle + 4 busy: te karty kładziemy na obojętnie jakiej karcie „zwierzęta” lub na karcie Joker. Stosujemy tą samą zasadę co do karty „goryl” + 1 bus. Gdy nie ma już kupki, mieszamy wszystkie karty ze stosu i odwracamy tworząc nową kupkę. Gdy gracz ma ostatnią kartę w ręku to musi powiedzieć „Goryl” inaczej pobiera dodatkową kartę.

Kolory na zdjęciach mogą nieznacznie odbiegać od rzeczywistości

ocena 1ocena 2ocena 3ocena 4ocena 5

Oceń ten produkt

ZOBACZ PODOBNE

ZESTAW ARTYSTYCZNY WYDRAPYWANKA OWADY /DJ09092 /DJECO

ZESTAW ARTYSTYCZNY WYDRAPYWANKA OWADY /DJ09092 /DJECO
więcej 28.00 zł

PUZZLE /PINGWINY /LONDJI

PUZZLE /PINGWINY /LONDJI
więcej 99.00 zł

OBRAZKI Z POMPONÓW PSY /DJ09867/DJECO

OBRAZKI Z POMPONÓW PSY /DJ09867/DJECO
więcej 65.00 zł

KREDKI METALICZNE DD03730 /DJECO

KREDKI METALICZNE DD03730 /DJECO
więcej 27.00 zł




KONTAKT

STYLOWY DOM

os. Dolnośląskie 316/28

97-400 Bełchatów

Tel.: 501-139-425
E-mail: biuro@pogodnewnetrza.pl

NIP 7691025169

Projektowanie stron internetowych Master-NET | Licznik odwiedzin - 403505